Verdens største pelsauktionshus, Kopenhagen Fur, benyttede ProSonas til at filme den årlige generalforsamling på video.

Dansk Pelsdyravlerforening, som står bag eventen i Messecenter Herning, ønskede at kunne dele optagelserne både til de medlemmer og interessenter, der ikke kunne deltage på dagen med fysisk tilstedeværelse og give medlemmerne mulighed for at gense hele eller dele af indholdet i dagene derpå.

Vi oplevede med det samme, at ProSonas var selvkørende, de svarede hurtigt og præcist på henvendelser og de tog hånd om alt det praktiske, så vi ikke selv skulle involveres og tage stilling til en masse. Det sparede os tid og fik helt sikkert processen til at glide bedre og mere fejlfrit, da de ved mere om teknikken end vi gør. Vi havde selv i forvejen en masse lavpraktisk bolde i luften i forhold til at få eventen afviklet, så vi oplevede stor tryghed ved den her “plug and play”-filosofi, som ProSonas står for. Undervejs i forløbet havde vi en mægtig god dialog med ProSonas, og vi oplevede, at de havde en intuitiv forståelse af, at de var en del af noget større – de er ikke “bare” kamerafolk; De forstår forretningsverdenen og vores kommercielle behov på et højere plan. På dagen for eventen var såvel humøret, som den leverede kvalitet i top – der var ikke så meget pjat med dem – de er nogle “easy going”-typer, som er meget lette at arbejde sammen med og de leverede bare et knaldgodt og professionelt resultat med en højere værdi for os, end dét, fakturaen afspejlede!

Kommunikationschef, Søren Jespersen fra Kopenhagen Fur, siger god for ProSonas til livestreaming og videoproduktion til storskærm!Søren Jespersen, Pressechef @ Kopenhagen Fur